logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890

داستان ما

ماموریت، چشم‏ انداز و ارزش‌های «گروه ارتباطات و اطلاع‌رسانی طرحان»، تلاشی صادقانه است جهت خلق بستری برای تحقق آینده‌ای فراتر از تصور شما.

 

همه سازمان‌ها و شرکت‌ها در راستای تحقق اهداف و چشم‌انداز خود، فعالیت‌های مختلف و پیچیده‌ای را انجام می‌دهند؛ اما سازمان‌های برتر و پیشرو؛ فعالیت‌ها و فرآیندهای کسب وکار خود را هوشمندانه، به موقع، یکپارچه‌، باکیفیت و با صرف منابع و هزینه موثر انجام می‌دهند. اجرای فعالیت‌ها به‌شیوه‌ای متفاوت، در‌واقع رمز برتری این شرکت‌ها یا سازمان‌ها در بازارهای به‌شدت رقابتی امروزیست. بازاریابی، ارتباطات و اطلاع‌رسانی شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و تلاش‌ها است که نقش کلیدی و موثری در رشد و توسعه‌ سازمان‌ها و شرکت‌ها ایفا می‌کند. گرچه بازاریابی و اطلاع‌رسانی از دیرباز مورد استفاده بوده است، اما در دهه‌های اخیر رشد علمی قابل توجهی در این زمینه رخ داده است و شرکت‌های پیشرو و موفق؛ اقدامات و ابتکارات بازاریابی، فروش و تبلیغات را با به‌کارگیری اصول علمی و کنترل اثربخش اجرا، زمان و هزینه انجام می‌دهند.
گروه طرحان از سال ۱۳۸۶ و با اخذ مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز نمود و اکنون توانسته با بهره‌گیری از تجربیات كارشناسان خبره امور فرهنگی – هنری، ارتباطات و تبلیغات دریافته‌ است که با تغییر رویکرد و نگاه علمی به مدیریت بازاریابی، ارتباطات و اطلاع‌رسانی می‌توان زنجیره کامل و یکپارچه‌ای را به شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه نمود تا منجر به ارتباطات علمی خلاق و اثربخش آنها گردد.
مهم نیست کسب و کار شما کوچک است یا بزرگ، جدید است یا قدیمی؛ ما با تجربه و خلاقیتی که داریم، ارتباطات تجاری شما را یکپارچه می‌کنیم و به آهنگ رشد و حرکت شما سرعت می‌بخشیم. ماموریت ما خلق بستری است برای تحقق آینده‌ای فراتر از تصور شما. با این رویکرد، حقیقت برندتان را از دل واقعیت کشف می‌کنیم تا به پشتوانه منطق و بی‌نیاز از بزرگنمایی، به رویای شما از آینده‌ پر و بال دهیم و شما را به آینده‌ای بزرگ‌تر از آینده خلق‌شده‌تان برسانیم. چراکه بارها راستی و هوشمندی را در کنار هم آزموده‌ایم و به خواسته‌مان که خلق و توسعه برند در سایه ارتباطات و به دست آوردن همراهی و قلب مخاطب بوده است رسیده‌ایم.

طرحان
No Comments

Post a Comment

Comment
Name
ایمیل
Website

نیاز به راهنمایی دارید ؟