logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890

آبان ۱۳۹۹

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی به شرایط جدید کتابخوانی و مطالعه در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: مردم در این اوضاع و احوال، اوقات فراغتشان را با خواندن کتاب‌های خوب پُر کنند. غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به برگزاری هفته کتاب گفت:...

Read More

معترضان به انتخابات ۱۶ تیرماه، تمام تلاش خود را برای طرح اعتراضات بر روی موضوعاتی چون تخلفات هیات اجرایی در روز برگزاری مراسم متمرکز کرده‌اند و در نامه‌های اعتراضی خود به هیات اجرایی هم مطرح شده است که تنها تخلفات هیات اجرایی مورد اعتراض بوده و موارد دیگر ذره‌ای محلی از اعراب ندارد .   هفتاد و پنج روز پس از برگزاری انتخابات اتحادیه چاپخانه‌داران تهران که...

Read More

جلسه هم‎اندیشی اداره چاپ و نشر با اصحاب و نمایندگان صنف چاپ با حضور محسن جوادی، علیرضا اسماعیلی، مهرزاد دانش و برخی فعالان صنف چاپ ۱۱ شهریور برگزار شد.   جلسه هم‎اندیشی اداره چاپ و نشر با اصحاب و نمایندگان صنف چاپ با حضور محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی، علیرضا اسماعیلی؛ مشاور اجرایی معاونت، مهرزاد دانش؛ مدیرکل دفتر چاپ و نشر، علی اکبر ابراهیمی؛ معاون دفتر چاپ...

Read More

ایده‌پردازی به انگلیسی Ideas  در واقع یک نوع تصور ذهنی بوده که در شرایط کمبود و نیاز، ارائه می‌شود و در نتیجه گامی موثر برای رشد و پیشرفت از شرایط فعلی می‌باشد. شما با ایده‌پردازی می‌توانید شرایط را به صورت کاملا متفاوت رسم کرده و تحول جدیدی را در زمینه مربوطه به وجود آورید. یادتان باشد، برای ایده‌پردازی ناب باید ذهنتان را در هر شرایطی تقویت...

Read More

امروزه هر کسب‌وکاری که بخواهد موفق باشد – فارغ از نوع، اندازه یا صنعت – باید برای مخاطبین هدف خود محتوای رسانه‌ای (تصاویر، ویدئو، اینفوگرافی، پست‌های شبکه‌های اجتماعی، پادکست و غیره) تولید کرده و منتشر کند. این کارها بخش عمده‌‌ای از چگونگی بالا بردن آگاهی از برند، میزان تعامل، نرخ تبدیل و درآمد برای کسب‌وکار شما را شامل می‌شود. ناگفته نماند که محتوای رسانه‌ای به شما...

Read More

هویت برند مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی است که یک شرکت در ظاهر محصولش قرار می‌دهد و به واسطه این ویژگی‌ها می‌خواهد پیامی را به مشتری منتقل کند. این ویژگی‌های ظاهری که می‌گوییم شامل نام برند، لوگو، شعار برند، رنگ‌ها و … است. البته اشتباه نکنید هویت برند کاملا از تصویر برند و برندینگ جداست و گاهی ممکن است به اشتباه به جای هم استفاده شوند. تصویر...

Read More

مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) چیست؟   CSR مخفف (corporate social responsibility) و به معنای مسئولیت اجتماعی است که اگر بخواهیم در یک تعریف مختصر CSR  را توضیح دهیم باید بگوییم: «فعالیت‌های اجتماعی برندها و انجام کارهای نوع‌دوستانه‌ای که در سال‌های اخیر متداول گردیده است نیز در این تعریف گنجانیده می‌شود. به بیان دیگر شرکت‌ها نسبت به جامعه و فضایی که در آن فعالیت می‌کنند احساس مسئولیت کرده...

Read More

طی سال‌های اخیر بسياری از دستگاه‌های اجرایی، ‌سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های بخش دولتی و خصوصی و دانشگاه‌ها در کشور با اهدافی از پيش تعيين شده و به طور منظم و طبق تقویم‌های مشخص به برگزاری همايشهای علمی و تخصصی تحت عناوينی چون: کنفرانس، کنگره، سمپوزيوم، جشنواره، ‌گردهمایی، هم‌انديشی و نظاير آن در سطح ملی و بين‌المللی، بين يک تا سه روز اقدام می‌نمايند. اين همايش‌ها...

Read More

مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه عبارتند از: جذب کردن و شناسایی مشتریان جدید ارائه خدمات به مشتریان فعلی در غالب نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی و برپایی غرفه و غرفه سازی نمایشگاهی توسعه مبادلات کالاها و خدمات و اخذ سفارشات بزرگ در زمان برگزاری نمایشگاه ایجاد رقابت سالم بین واحدهای گوناگون تولیدی و صنعتی و تجاری در نمایشگاههای تخصصی با رویکرد غرفه سازی نمایشگاهی تخصصی بسط...

Read More
نیاز به راهنمایی دارید ؟