logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890

فیلم صنعتی – تبلیغاتی

فیلم تبلیغاتی چیست؟ فیلم صنعتی چیست؟

 

به زبان خیلی ساده، فیلم تبلیغاتی یا فیلم صنعتی به منظور نمایش تأسیسات صنعتی و سیر تولید کالا از لحظه ورود مواد اولیه تا زمانی که کالا به بازار عرضه می‌شود و همچنین نحوۀ نظارت و کنترل کمی و کیفی و یا تحقیقات جهت بهینه‌سازی و گسترش خط تولید ساخته می‌شود. هدف از ساخت چنین فیلمی نشان دادن کیفیت تولید کالا و برجسته‌سازی نکات مثبت و چگونگی فرآیند تولید و نمایش آن برای افرادی است که امکان حضور و بازدید، از کارخانه برایشان فراهم نیست.

می‌‌توانید شرکت، کارخانه، مغازه، محصولات، خدمات و هر چیزی و هر جایی را که دوست دارید مشتریان و مخاطبان شما مشاهده نمایند در قالب یک فیلم تبلیغاتی تهیه نمایید. چنانچه گفت و گو و صحبتی با مخاطبان خود دارید، می‌توانید آن را هنگام پخش کلیپ و زمانی‌که بخش‌های مختلف در ویدیوی تبلیغاتی پخش می‌شود، مطالب را همزمان به سمع و نظر بینندگان برسانید تا توضیحات و نکات تکمیلی شما را همزمان با تماشای کلیپ، بشنوند. یا اگر کلیپی را برای پخش در تلویزیون و تبلیغ در آن مد نظر دارید، امکان این فراهم است که همه مطالب مزبور را بدین منظور پایه‌ریزی و اجرا کرد. حتی برای پخش از رادیو، می‌توان صوت این کلیپ را با تعدیلات و تغییرات مناسب، جداسازی و آماده نمود .

گروه ارتباطات و اطلاع‌رسانی «طرحان» با شیوه‌ای حرفه‌ای در امر فیلمبرداری و آگاهی نسبت به اصول و تکنیک‌های مرتبط با انسجام و پیوستگی لازم و چشم‌نواز در تدوین‌، میکس‌، مونتاژ و همچنین صداگذاری و افکت گذاری‌، شما را در داشتن کلیپی جامع و بی‌نقص و از هر نظر منحصر به فرد و کامل یاری می‌نماید.

 

انواع فیلم تبلیغاتی و فیلم صنعتی

 

صنایع پالایشگاهی و نیروگاهی

تجربه و تخصص حرف اول را در ساخت فیلم‌های صنعتی برای صنایع نفت، پالایشگاهی و نیروگاهی می‌زند. گروه ارتباطات و اطلاع‌رسانی «طرحان» با تکیه بر تجربه ساخت فیلم‌های متعدد صنعتی از صنایع مختلف و با استفاده از تجهیزات ویژه سینمایی، بهترین نتیجه را در پروژه ساخت فیلم صنعتی شما رقم خواهد زد.

امکان استفاده از تجهیزات مدرن حرکتی و تصویربرداری هوایی، تصاویری بی‌نقص و متمایز با آنچه تاکنون دیده‌اید برای شما به ارمغان خواهد آورد. تیم تولید گروه ارتباطات و اطلاع‌رسانی «طرحان» با داشتن تجربه‌های فراوان و ارزشمند در ساخت فیلم‌های صنعتی و تبلیغاتی، از ابتدا تا انتها در کنار شما خواهند بود.

 

کارخانجات و خطوط تولید

کارخانه‌ها و صنایع بزرگ تولیدی برای معرفی امکانات و نمایش ظرفیت تولید و استانداردهای در حال استفاده، نیاز به یک فیلم بی‌نقص و تمام عیار دارند. این فیلم می‌تواند در جلسات مجمع سالیانه، هنگام عقد قراردادهای جدید، جذب سرمایه‌گذار جدید و از همه مهمتر برای پخش در نمایشگاه‌های بین‌المللی مورد استفاده قرار گیرند. قابلیت افزودن زبان دوم به فیلم این امکان را به شما می‌دهد تا محدود به مخاطبان فارسی زبان نباشید و بتوانید مخاطبان غیرفارسی‌زبان را نیز تحت پوشش قرار دهید.

می‌دانید راز یک فیلم تبلیغاتی و صنعتی خوب در چیست؟ این که بیننده و مخاطب شما مایل نباشد پخش آن را متوقف کند یا سریع‌تر از آن بگذرد. این همان هدفی است که ما در طرحان آن را دنبال می‌کنیم.

 

شرکت‌ها، موسسات و سازمان‌ها

برای معرفی شرکت‌ها و خدمات، پخش در همایش‌ها و سمینارها، نمایشگاه‌ها و … یکی از ضروری‌ترین اقلام مورد نیاز، داشتن فیلم تبلیغاتی است.

با در اختیار داشتن یک فیلم کوتاه تبلیغاتی (۵ تا ۱۵ دقیقه) می‌توانید در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن، خدمات موسسه و شرکت خود را به مخاطبانتان معرفی نمایید.

چه در نمایشگاه باشید، چه در محل شرکت خود و چه در مسافرت‌های خارجی، فرقی نمی‌کند. بهترین ابزار تبلیغاتی شما در اختیارتان است. کافی است فیلم مخصوص به خوتان را همراه داشته باشید و یا در وبسایتتان قرار داده باشید.

 

فیلم گزارش و مستند برای مجمع سالیانه سازمان‌ها

سازمان‌ها و موسسات برای ارائه گزارش سالیانه به سهام‌داران در مجامع عمومی اقدام به ساخت فیلم می‌نمایند. این روش یکی از بهترین راه‌ها برای ارائه گزارش‌های مالی در فضایی جدید و تاثیرگذار می‌باشد.

فیلم سازمانی معرف سازمان شما و تاثیرگذارترین شیوه برای ارائه اطلاعات به مخاطبین، سهامداران و هیئت مدیره می باشد.

 

طرحان
No Comments

Post a Comment

Comment
Name
ایمیل
Website

نیاز به راهنمایی دارید ؟