logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890

دیجیتال مارکتینگ

رونق بیشتر، با دیجیتال مارکتینگ

 

از کجا باید شروع کرد؟ کدام محصول دیجیتال برای برند من مناسب است؟ از چه طریقی می‌توانم ترویج بهتری انجام دهم؟ در کدام شبکه اجتماعی حضور داشته باشم؟ برند من هم باید مسابقه برگزار کند؟ مخاطبان خود را چگونه پیدا کنم؟ … اینها اولین سوالات بعد از مشخص شدن استراتژی توسعه‌ کسب و کار دیجیتال برندتان است. متخصصین بازاریابی دیجیتال گروه طرحان، با شناخت فرصت‌های موجود در این حوزه، راهکارهایی را از دل سبک زندگی امروزی مخاطبان، به شما ارائه می‌کنند تا شما بتوانید با خیال راحت روی مسائل پایه‌ای کسب‌وکارتان تمرکز کنید.

 

 

طراحی و مدیریت کمپین‌های دیجیتال

 

تصور کنید کاربران در فضای دیجیتال، یک ایمیل، یک پست یا یک ویدئو از برند شما را با دوستانشان به اشترا ک بگذارند و آنها را هم به دیدن و اشترا ک‌گذاری تشویق کنند. برای ایجاد چنین اشتیاقی، باید سه گام اساسی برداشته شود: «طراحی یک استراتژی خوب»، «خلق یک ایده ناب» و «اجرای دقیق». در مرحله اجرا، ما از تمام تخصص خود کمک می‌گیریم تا هر آنچه را که برای موفقیت کمپین شما لازم است فراهم گردد. در این راستا، محصوالات دیجیتال مورد نیاز یک کمپین مانند میکروسایت، بنر و … را خلق می‌کنیم و انواع راهکارهای ترویج مانند ارسال ایمیل‌های انبوه، نگارش و انتشار رپرتاژ آگهی، خرید باکس‌های تبلیغات بنری، تبلیغات و موج‌سازی در شبکه‌های اجتماعی و… را نیز به کار می‌گیریم. این در واقع همان چیزی است که باید برای برند شما انجام ‌شود.

طرحان
No Comments

Post a Comment

Comment
Name
ایمیل
Website

نیاز به راهنمایی دارید ؟