با رسانهی محیطی، حرف آخر را شما میزنید
امروزه در دنیای معاصر، رسانه محیطی و فضاسازی محیطی به یکی از عناصر غیر قابل حذف تبدیل شدهاند. با توجه به حجم ترددهای شهری و رؤیت دائم آنها توسط مخاطب این امکان میتواند به خوبی در راستای اهداف تبلیغاتی برندها مورد استفاده قرار گیرد. فضاهای تبلیغاتی در نقاط استراتژیک و پرمخاطب وقتی جایی برای ایدههای تبلیغاتی خلاق و به یاد ماندنی باشند، یکی از اثرگذارترین روشهای ارائه یک کمپین تبلیغاتی جذاب را ایجاد میکنند. رسانه محیطی در نقاط استراتژیک، تصویر مناسبی از برند در ذهن مخاطب ایجاد میکند.
آبان ۱, ۱۳۹۴
تبلیغات محیطی
Enter some text here